1درددل کوچولو.....

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

 

سلام خداجونم خوفی؟

من که اصلا حالم خوف نیست.دلم گرفته قد تموم آسمونت.دلم میخواد1شب همینطور که

طبق معمول،دارم آسمونو نگاه میکنم 1ستاره بیادومنوباخودش ببره بالا. انقدبالا که ازدید

زمینیامحوبشم.خداجون1سوال:تودلتو به چی ماآدماخوش کردی که آفریدیمون وازرشدمون

 لذت میبری؟به نامردیایی که میکنیم؟اینهمه بیمعرفتی کافی نیس تادست ازخلقت

آدمابرداری؟

خدایااگه آدم اینایی هستن که اطرافم میبینم باتموم وجودم ازت گله دارم که چرامنوآدم

آفریدی؟خدایاازشون دلگیرم اندازه همون آسمونت که خودت میدونی چقدردوسش

دارم.اصلانمیدونم اگه آسمونت واون آرامشش نبودمن تاحالامیتونستم دووم بیارم یانه؟!!!!

خداجون!بعضیاتاکی میخوان به این غرورشون ادامه بدن و بدون هیچ ترسی واس هرکس

خواستن هرحرفی که لیاقت خودشونوداره دربیارن؟؟؟؟؟؟ میدونم این حرفام بی فایدس

وکوچیکترین تغییری توفانون زمینیا(یعنی بیرحمی،یعنی نامردی-یعنی.....)به وجودنمیاره

فقط خواستم باهات بحرفم.آخه میدونی؟وقتی باهات میحرفم آروم میشم!!!!دیگه ادامه

نمیدم.فقط1خواهش:خداجون؛میشه منوازاین قطارزندگی پیاده کنی؟ممنونت میشم.....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:,سـاعت 16:43 نويسنده رها
яima